پارلاپارلا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

عروسک عمه

روزهای دوری

1393/7/8 13:29
نویسنده : عمه زهرا
402 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به وبلاگی های عزیز مخصوصا نی نی های کوچولو

به دلیل مشغله کاری خیلی وقت می شه که من وب پارلا جونمو اپ نکرده بودم  از همه و مخصوصا پارلای عزیزم معذرت می خوام

براتون بگم از شیرین کاری های عروسکم

چه کارا که نمی کنه الهی عمه قربونش بشهمحبت

ادای باباشو درمی یاره، وقتی محمد پسر عمش یه پاشو می بره بالا فوری پارلا جونم همون کارو انجام می ده و ...

چه غذاها که نمی خوره

مامان جونش پارلا رو شکمو کرده ، الهی فداش بشم وقتی زیاد می خوره یعنی شکمش کلا Full شده تا چند ساعتی باهامون بازی می کنه 

خلاصه هر چی بگم کم گفتم

یه سری عکسای تازه دارم که هنوز کامل نشده به زودی براتون می ذارم

به امید دیدار دوباره

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان و باباي محمدباقر
9 مهر 93 7:44
سلام دوست جونم... ممنون از اینکه به ما سرزدی... منم با افتخار لینکیدمت... بازم بیا پیش ما... راستی خودت هنوز ازدواج نکردی؟! مرسی چرا 3 ساله ازدواج کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عروسک عمه می باشد